חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
דף הבית » מאמרים » המומחים של פתרונות אפקטיביים

המומחים של פתרונות אפקטיביים

עולם העסקים הינו קשוח ותובעני וזאת נוכח התחרות המתמדת על נתח שוק והרחבת קהל הלקוחות. אחד המפתחות לצמיחה והצלחה עסקית וכלכלית הינו התייעלות ארגונית שנועדה לצמצם בעלויות ובהוצאות וליצור מאזן חיובי של הכנסות מול הוצאות.

חיסכון בעלויות הינו אחד האתגרים הגדולים והמשמעותיים הניצבים בפני מנהלי הכספים והרכש של החברה. באמצעות ייעוץ עסקי נכון ומקצועי ניתן להתאים פתרונות אפקטיביים לייעול וצמצום ההוצאות השוטפות.

מומחים בפתרונות אפקטיביים לעסקים הינם בעלי הניסיון והידע המקצועיים בניהול ויישום תהליכי בקרה המבוססים על בניית אסטרטגיית ייעול העשויה לחסוך לבעל העסק עד מאות אלפי שקלים בשנה.

המומחים של פתרונות אפקטיביים

תהליכי ייעול להתנהלות פיננסית נכונה

התאמת ויישום פתרונות אפקטיביים לחיסכון מתחילים בהכרת המבנה הארגוני של החברה ואופן הניהול שלה. הייעוץ המקצועי מבוסס על ירידה לפרטים החל מרמת העובדים בארגון ועד לרמת ההתנהלות הפיננסית של החברה.

תהליך הייעול של העסק שלכם כולל בדיקה מקיפה ויסודית של כלל החוזים וההסכמים להם מחויבת החברה. לאחר בחינת סעיפי ההוצאות השוטפות של העסק, ניתן להתאים לכל אחד מהסעיפים פתרונות ייעול אפקטיביים כגון: חיסכון בעמלות הבנקים, חיסכון בהקצאת משאבים, חיסכון בהוצאות תפעול ועוד. פתרונות לחיסכון בהוצאות מותאמים באופן ספציפי, אישי ומדויק לצרכי העסק ולאופי פעילותו.

כלים יעילים לצמצום עלויות התפעול

אחד הכלים היעילים לחיסכון בהוצאות הינו צמצום עלויות התפעול בעבודה מול הספקים הגדולים עימם אתם משתפים פעולה.

שירותי ייעוץ עסקי יאפשרו לכם לבחון ולעקוב אחר תהליכי העבודה מול הספקים השונים לאורך זמן ולוודא כי הם מתנהלים בצורה יעילה ונכונה. הבקרה והמעקב יאפשרו לכם לזהות חיובים שגויים וקבלת החזרים במידת הצורך.

מומחים בהגדלת הכנסות והקטנת הוצאות

חברת פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה מערכות הוקמה בשנת 2002 ונחשבת לאחת החברות הגדולות והמובילות בישראל המתמחה בבקרת הוצאות, ליווי מסחרי ויישום של פתרונות לחיסכון בעלויות.

צוות המומחים שלנו מחויב לפעול לטובת הלקוח וזאת על בסיס עמדה מקצועית ועצמאית.  שירותי החברה כוללים בין היתר: בדיקת חשבוניות ספקים, חטיבת רכש וטכנולוגיה, ביצוע סקר בקרת עלויות והגשת דו”ח תשקיף מנהלים מקיף.

צוות המומחים שלנו כולל: עורכי דין בכירים מומחים בדיני עבודה, בודקי שכר מוסמכים, חשבי שכר ופנסיה מורשים וצוות כלכלנים מוביל לביצוע חישובים. בעזרת הליווי והייעוץ המקצועי שלנו, אנו סמוכים ובטוחים כי גם אתם תוכלו לעלות על המסלול של הצלחה וצמיחה עסקית, ארגונית ופיננסית.

עוד מאמרים בנושא...

אסטרטגיה

עקוב אחר ההתקדמות עם מדדי KPI ומדדים עיקריים

לפני שנצלול לעולם של מדדי KPI ומדדים, חשוב שתהיה לנו הבנה ברורה של מה הם ולמה הם חשובים. מדדי ביצועים מפתח, או KPI, הם מדדים ניתנים לכימות המסייעים לעסקים לעקוב אחר ההתקדמות שלהם לקראת השגת יעדים ספציפיים. אינדיקטורים אלו מספקים תובנות חשובות לגבי הביצועים והיעילות

קרא עוד »
אסטרטגיה

אסטרטגיות ניהול עסקי לבחינת הזדמנויות בעסקים

בים העצום של מאמצים עסקיים, הצלחה היא לא רק יעד; זהו מסע דינמי שדורש מיקוד בלתי פוסק וניווט אסטרטגי. תארו לעצמכם תרחיש שבו כל החלטה, כל סיכון מחושב וכל רגע של חדשנות מתאימים באופן מושלם להנעת עסק לעבר גבהים שאין שני להם. תחום חידתי זה

קרא עוד »
אסטרטגיה

ניהול עסקי אסטרטגי בזמן מלחמה

בעולם העסקים, ישנן הקבלות רבות שניתן לערוך בין האסטרטגיות והטקטיקות המופעלות במלחמה לבין אלו המשמשות בניהול עסקי אסטרטגי. שתי הזירות דורשות ממנהיגים לנווט דרך אי ודאות, לקבל החלטות מהירות ולהקצות משאבים בצורה יעילה. על ידי הבנת ההשוואות הללו למלחמה, מנהלי עסקים יכולים לקבל תובנות חשובות

קרא עוד »
מאמרים

כיצד להצליח כמנכ”ל: תכונות וכישורים שמנכ”ל צריך

בעולם העסקים הדינמי, תפקיד המנכ”ל הוא נחשק ומאתגר כאחד. זוהי עמדה הדורשת שילוב ייחודי של תכונות ומיומנויות, איזון עדין בין חזון אסטרטגי לביצוע טקטי. שאיפה למשרד הפינתי זה דבר אחד, אבל שליטה באמנות להיות מנכ”ל מצליח זה משחק כדור אחר לגמרי. דמיינו לעצמכם להיכנס לנעליו

קרא עוד »
פורום המנכ"לים

כנס פורום מנכ”לים מרץ 2024

כנס פורום המנכ”לים התקיים ב26 מרץ 2024  בכנס קיבלו בעלי העסקים והמנכלים מספר הרצאות: השתלמות בנושא החזרי המיסים בעקבות המלחמה – המרצה ירון גינדי נשיא לשכת יועצי המס בישראל השתלמות בנושא שיווק ומכירות וניהול העסק – המרצה ניר דובדבני מנטור עסקי ובעלים של קבוצת דובדבני

קרא עוד »
שיווק עסקים

שיווק לעומת מיתוג : מה ההבדל?

בעולם העצום של האסטרטגיות העסקיות, שני מונחים בולטים כעמודי תווך התומכים בהצלחתה ובצמיחה של חברה: מיתוג ושיווק. שני מושגים אלה משתלבים זה בזה, ויוצרים נוף דינמי שבו חברות שואפות להטביע את חותמן. אבל האם אי פעם עצרת כדי להבין באמת את ההבדל בין מיתוג לשיווק?

קרא עוד »

תוכן עניינים

תוכן עניינים

שלח/י אלינו את המאמר

פורום המנכ"לים

העלאת קבצים: פורמט word בלבד