חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המומחים של פתרונות אפקטיביים

עולם העסקים הינו קשוח ותובעני וזאת נוכח התחרות המתמדת על נתח שוק והרחבת קהל הלקוחות. אחד המפתחות לצמיחה והצלחה עסקית וכלכלית הינו התייעלות ארגונית שנועדה לצמצם בעלויות ובהוצאות וליצור מאזן חיובי של הכנסות מול הוצאות.

חיסכון בעלויות הינו אחד האתגרים הגדולים והמשמעותיים הניצבים בפני מנהלי הכספים והרכש של החברה. באמצעות ייעוץ עסקי נכון ומקצועי ניתן להתאים פתרונות אפקטיביים לייעול וצמצום ההוצאות השוטפות.

מומחים בפתרונות אפקטיביים לעסקים הינם בעלי הניסיון והידע המקצועיים בניהול ויישום תהליכי בקרה המבוססים על בניית אסטרטגיית ייעול העשויה לחסוך לבעל העסק עד מאות אלפי שקלים בשנה.

המומחים של פתרונות אפקטיביים

תהליכי ייעול להתנהלות פיננסית נכונה

התאמת ויישום פתרונות אפקטיביים לחיסכון מתחילים בהכרת המבנה הארגוני של החברה ואופן הניהול שלה. הייעוץ המקצועי מבוסס על ירידה לפרטים החל מרמת העובדים בארגון ועד לרמת ההתנהלות הפיננסית של החברה.

תהליך הייעול של העסק שלכם כולל בדיקה מקיפה ויסודית של כלל החוזים וההסכמים להם מחויבת החברה. לאחר בחינת סעיפי ההוצאות השוטפות של העסק, ניתן להתאים לכל אחד מהסעיפים פתרונות ייעול אפקטיביים כגון: חיסכון בעמלות הבנקים, חיסכון בהקצאת משאבים, חיסכון בהוצאות תפעול ועוד. פתרונות לחיסכון בהוצאות מותאמים באופן ספציפי, אישי ומדויק לצרכי העסק ולאופי פעילותו.

כלים יעילים לצמצום עלויות התפעול

אחד הכלים היעילים לחיסכון בהוצאות הינו צמצום עלויות התפעול בעבודה מול הספקים הגדולים עימם אתם משתפים פעולה.

שירותי ייעוץ עסקי יאפשרו לכם לבחון ולעקוב אחר תהליכי העבודה מול הספקים השונים לאורך זמן ולוודא כי הם מתנהלים בצורה יעילה ונכונה. הבקרה והמעקב יאפשרו לכם לזהות חיובים שגויים וקבלת החזרים במידת הצורך.

מומחים בהגדלת הכנסות והקטנת הוצאות

חברת פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה מערכות הוקמה בשנת 2002 ונחשבת לאחת החברות הגדולות והמובילות בישראל המתמחה בבקרת הוצאות, ליווי מסחרי ויישום של פתרונות לחיסכון בעלויות.

צוות המומחים שלנו מחויב לפעול לטובת הלקוח וזאת על בסיס עמדה מקצועית ועצמאית.  שירותי החברה כוללים בין היתר: בדיקת חשבוניות ספקים, חטיבת רכש וטכנולוגיה, ביצוע סקר בקרת עלויות והגשת דו”ח תשקיף מנהלים מקיף.

צוות המומחים שלנו כולל: עורכי דין בכירים מומחים בדיני עבודה, בודקי שכר מוסמכים, חשבי שכר ופנסיה מורשים וצוות כלכלנים מוביל לביצוע חישובים. בעזרת הליווי והייעוץ המקצועי שלנו, אנו סמוכים ובטוחים כי גם אתם תוכלו לעלות על המסלול של הצלחה וצמיחה עסקית, ארגונית ופיננסית.

עוד מאמרים בנושא...

ניהול עסקים

שימור לקוחות – המתכון שלך להצלחה עסקית

שימור לקוחות הוא המרכיב הסודי שיכול לקחת את העסק שלך לגבהים חדשים. אמנם משיכת לקוחות חדשים היא חשובה, אך לא פחות חשוב להתמקד בשמירה על אלה שכבר יש לך. למעשה, מחקרים הראו שהגדלת שיעורי שימור הלקוחות ב-5% בלבד יכולה להוביל לעלייה של 25% עד 95%

קרא עוד »
חרבות ברזל

כל מה שרציתם לדעת על מיצוי הזכויות שלכם וקבלת מענקים!

https://youtu.be/MLB6I01EzKQ?si=gFcdQwf9vU5gcW-o בעלי עסקים שימו לב! לייב פייסבוק מיוחד – הרצאה מקצועית מקיפה בנושא: המענקים לעסקים- חרבות ברזל “חרבות ברזל” – עדכונים כל מה שרציתם לדעת על מיצוי הזכויות שלכם וקבלת מענקים! יומן עדכונים מלחמת חרבות ברזל ניהול העסק בזמן מלחמה – המדריך חרבות ברזל: שאלות

קרא עוד »
פרסומים

מעל 1,500 מנכ”לים מעריכים: מצב הכלכלה העולמית ישתפר ב־2024 – פורסם בגלובס

לפי סקר המנהלים הגלובלי של פירמת PwC, ייתכן כי למרות אתגרי השנה האחרונה, 2024 צפויה להיות שנה של צמיחה כלכלית • ציפיות המנכ”לים לגבי האטה כלכלית ירדו וכ-40% מהם צופים שיגדילו את מצבת כוח האדם שלהם בלפחות 5% • בישראל, נכון לעתה, לא ניתן לזהות

קרא עוד »
פורום המנכ"לים

סודות ההצלחה של מנכ”לים ישראלים

בעולם התחרותי של העסקים, נראה שלאנשים מסוימים יש יכולת מדהימה להתעלות מעל השאר ולהשיג הצלחה יוצאת דופן. הם המנכ”לים – המוחות מאחורי כמה מהחברות המצליחות ביותר ברחבי העולם. אבל מה מייחד את המנהיגים הללו? מהם המרכיבים הסודיים שמאפשרים להם לפצח את קוד ההצלחה? במאמר זה,

קרא עוד »
חרבות ברזל

יומן עדכונים מלחמת חרבות ברזל

עדכונים שוטפים תאריך העדכון 30.01.2024 עלה לאוויר מענק למשרת מילואים במלחמת חרבות ברזל שהוא הורה לילד עם צרכים מיוחדים 30.01.2024 עלה לאוויר מענק משפחה מוגדל למי ששירתו בצו 8 במלחמת חרבות ברזל 30.01.2024 עלה לאוויר מענק הוצאות אישיות מוגדל למי ששירתו בצו 8 במלחמת חרבות ברזל 28.01.2024 עלה

קרא עוד »
מודלים עסקיים

מודל הקנבס (Business Model Canvas)

בנוף ההולך ומתפתח של פיתוח עסקי, בסיס איתן וחזון ברור הם חיוניים להשגת הצלחה. אבל איך אתה יכול להבטיח שהמודל העסקי שלך חזק מספיק כדי לעמוד באתגרים של השוק של היום? הכנסו אל אלכסנדר אוסטרוולדר, המוח מאחורי קנבס המודל העסקי המהפכני. The Business Model Canvas,

קרא עוד »

תוכן עניינים

תוכן עניינים

שלח/י אלינו את המאמר

פורום המנכ"לים

העלאת קבצים: פורמט word בלבד