חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מאמרים חדשים

ארכיון מאמרים
אפריל 2024
ב ג ד ה ו ש א
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

המומחים של פתרונות אפקטיביים בנושא: סולר דלקים בצוברים

מחירו של הסולר מורכב מכמה מרכיבים:

  • שער בסיס – ע”פ המפורסם באתר בתי הזיקוק – מחיר שונה מחברה לחברה.
  • בלו – ע”פ פרסומי משרד האוצר
  • הובלה ואשראי – עלות ההובלה של הספק ועלות ימי האשראי שהלקוח מעונין לקבל ( שוטף 60/30 ככול שהשוטף נמוך יותר כך עלות האשראי נמוכה יותר.
  • מרווח שיווק – אותו מרווח שחברת הדלק מעוניינת להרוויח על כל ליטר סולר
  • מע”מ –  נקבע ע”י משרד האוצר.

כיצד נקבע מי לקוח בהנחה ומי לקוח במרווח שיווק:

לקוחות שרוכשים למעלה מ-4,000 ליטר סולר בחודש יש לבחון אפשרות למעבר למרווח שיווק.

כיצד נזהה שהלקוח מקבל סולר במרווח שיווק:

  1. בכל ראשון לחודש מקבל הלקוח (צריך בכל אופן) את מחיר הסולר אותו הוא ישלם לפי ההסכם עם חברת הדלק.
  2. כאשר אנחנו נבחן את החשבונית אנו נראה כי ההנחה משתנה מחודש לחודש ואינה קבוע כמו בהתקני תדלוק.
  3. מחירון הסולר בצוברים שונה ממחירון הסולר בהתקני תדלוק.

כאשר אנו מנהלים משא ומתן במרווח שיווק אנו נדבר בשפה של מחירי נטו ללקוח או ירידה לפרטי מבנה המחיר הקיים/ ההצעה שקבלנו ללא מע”מ.

חשוב מאוד כשאנחנו פונים לספק הקיים/ לספק חדש אנו נציג פניו את המחיר נטו לחודש הנוכחי ולא מחיר לחודש לפני מכיוון שהמחירון שונה מחודש לחודש.

עוד מאמרים בנושא…

עיצוב ללא שם
המומחים של פתרונות אפקטיביים בנושא: ליסינג

לפני ביצוע עסקת ליסינג חדשה יש לתת דגש למספר פרמטרים, נעבר לכך רצוי מאוד להתייעץ עם יועץ ליסינג: המשך…

דירקטוריון ניהולי
לבד בצמרת? –דירקטוריון ניהולי (חיצוני) יעשה זאת אחרת

כדי לנהל ארגון לצמיחה ושיפור מתמיד – נדרש לעבוד בתוכנית עבודה, תקציב, בקרה ומדידה וגורם מקצועי חיצוני...

המשאב האנושי
שינוי תפקידי – כלי אפקטיבי ומחויב המציאות להתאמת המשאב האנושי לצרכים

כשחושבים במונחים של התייעלות באופן טבעי התפיסה היא של קיצוץ, הורדה, הפחתה וכדומה. מנהלים שרואים צעד קדימה...

תוכן עניינים

תוכן עניינים

שלח/י אלינו את המאמר

פורום המנכ"לים

העלאת קבצים: פורמט word בלבד