עולם העסקים הינו קשוח ותובעני וזאת נוכח התחרות המתמדת על נתח שוק והרחבת קהל הלקוחות. אחד המפתחות לצמיחה והצלחה עסקית וכלכלית הינו התייעלות ארגונית שנועדה לצמצם בעלויות ובהוצאות וליצור מאזן חיובי של הכנסות מול הוצאות.
חיסכון בעלויות הינו אחד האתגרים הגדולים והמשמעותיים הניצבים בפני מנהלי הכספים והרכש של החברה. באמצעות ייעוץ עסקי נכון ומקצועי ניתן להתאים פתרונות אפקטיביים לייעול וצמצום ההוצאות השוטפות.
מומחים בפתרונות אפקטיביים לעסקים הינם בעלי הניסיון והידע המקצועיים בניהול ויישום תהליכי בקרה המבוססים על בניית אסטרטגיית ייעול העשויה לחסוך לבעל העסק עד מאות אלפי שקלים בשנה.

תהליכי ייעול להתנהלות פיננסית נכונה
התאמת ויישום פתרונות אפקטיביים לחיסכון מתחילים בהכרת המבנה הארגוני של החברה ואופן הניהול שלה. הייעוץ המקצועי מבוסס על ירידה לפרטים החל מרמת העובדים בארגון ועד לרמת ההתנהלות הפיננסית של החברה.
תהליך הייעול של העסק שלכם כולל בדיקה מקיפה ויסודית של כלל החוזים וההסכמים להם מחויבת החברה. לאחר בחינת סעיפי ההוצאות השוטפות של העסק, ניתן להתאים לכל אחד מהסעיפים פתרונות ייעול אפקטיביים כגון: חיסכון בעמלות הבנקים, חיסכון בהקצאת משאבים, חיסכון בהוצאות תפעול ועוד. פתרונות לחיסכון בהוצאות מותאמים באופן ספציפי, אישי ומדויק לצרכי העסק ולאופי פעילותו.
כלים יעילים לצמצום עלויות התפעול
אחד הכלים היעילים לחיסכון בהוצאות הינו צמצום עלויות התפעול בעבודה מול הספקים הגדולים עימם אתם משתפים פעולה.
שירותי ייעוץ עסקי יאפשרו לכם לבחון ולעקוב אחר תהליכי העבודה מול הספקים השונים לאורך זמן ולוודא כי הם מתנהלים בצורה יעילה ונכונה. הבקרה והמעקב יאפשרו לכם לזהות חיובים שגויים וקבלת החזרים במידת הצורך.
מומחים בהגדלת הכנסות והקטנת הוצאות
חברת פתרונות אפקטיביים מקבוצת פורמולה מערכות הוקמה בשנת 2002 ונחשבת לאחת החברות הגדולות והמובילות בישראל המתמחה בבקרת הוצאות, ליווי מסחרי ויישום של פתרונות לחיסכון בעלויות.
צוות המומחים שלנו מחויב לפעול לטובת הלקוח וזאת על בסיס עמדה מקצועית ועצמאית. שירותי החברה כוללים בין היתר: בדיקת חשבוניות ספקים, חטיבת רכש וטכנולוגיה, ביצוע סקר בקרת עלויות והגשת דו"ח תשקיף מנהלים מקיף.
צוות המומחים שלנו כולל: עורכי דין בכירים מומחים בדיני עבודה, בודקי שכר מוסמכים, חשבי שכר ופנסיה מורשים וצוות כלכלנים מוביל לביצוע חישובים. בעזרת הליווי והייעוץ המקצועי שלנו, אנו סמוכים ובטוחים כי גם אתם תוכלו לעלות על המסלול של הצלחה וצמיחה עסקית, ארגונית ופיננסית.
עוד מאמרים בנושא...

מנכ"ל כמנטור – איך להפוך את החזון האישי לתוכנית פיתוח לעובדים
בעידן שבו עובדים מחפשים משמעות, צמיחה והתפתחות – תפקיד המנכ"ל השתנה. הוא כבר לא רק המנהיג העליון, המחליט, המכוון. הוא גם מנטור. אדם שמנכ"ל מצליח מזהה בו את הפוטנציאל, ומסייע לו לממש אותו – לטובת העובד עצמו, הארגון, והחזון המשותף. אבל איך מחברים בין חזון

מה באמת עוצר מנכ"לים מלהכפיל את הרווחים?
שוק משתנה, רגולציה משתנה, עובדים משתנים – ומנכ"ל אחד, שצריך להתמודד עם הכל.אבל כשמנכ"ל שואל את עצמו: "למה אנחנו לא צומחים כמו שציפינו?" – התשובה לעיתים נמצאת לא בלקוחות, לא בשוק – אלא בפנים. במאמר זה נציג תובנות מתוך עבודת שטח עם מנכ"לים בישראל, שחושפים

חזון ארגוני כבסיס לפעולה – כיצד לבנות חזון שמניע עובדים ולא נותר הצהרה ריקה
מבוא חזון ארגוני הוא אחד הכלים המרכזיים בניהול אסטרטגי. עם זאת, בפועל, רבות מהחברות מגדירות חזון כחלק ממסמך או אתר – מבלי להטמיע אותו בתהליכי העבודה, בתרבות הארגונית או בקבלת ההחלטות. במאמר זה נציג מתודולוגיה מקצועית לבניית חזון אפקטיבי, ניתוח שיטות הטמעה, דוגמאות מהשטח וקריטריונים

איך לבנות הנהלה שנלחמת איתך – לא בך
מנכ"לים רבים מוצאים את עצמם לבד בזירה – מקבלים החלטות, נושאים באחריות, ולפעמים מרגישים שהצוות הבכיר סביבם… פשוט לא נלחם איתם. במקום הנהלה מגובשת שנאבקת להשיג את אותם יעדים – יש לעיתים איים של אגו, חוסר אמון, וחוסר סנכרון.והשאלה היא לא רק "איך לגייס הנהלה

איך לסנכרן בין מכירות, שיווק ושירות?
המחלקה שמביאה לקוחות (שיווק), המחלקה שמוכרת להם (מכירות), והמחלקה שאחראית שיישארו (שירות לקוחות) – הן שלוש רגליים של אותו שולחן. אבל בפועל? לעיתים הן פועלות כאילו מדובר בשלוש חברות שונות. חוסר תיאום בין שיווק, מכירות ושירות הוא אחד הגורמים המרכזיים לאובדן הכנסות, תסכול לקוחות ותחושת

למה מנכ"לים נכשלים בהובלת חזון ארגוני?
מנהלים בכירים משקיעים שעות – ולעיתים שבועות – בגיבוש חזון ארגוני. ניסוחים מעוררי השראה נכתבים, מופצים למצגות ומוצגים בגאווה בדפי "אודות". אבל בפועל? העובדים לא זוכרים אותו, המנהלים לא פועלים לפיו – והוא נשאר תלוי על הקיר, ריק מתוכן. למה זה קורה? איך יכול להיות